Podsumowanie

  1. Do 14 dni możesz zwrócić produkty bez podawania przyczyny.
  2. Jeśli produkty dotarły uszkodzone — możesz je odesłać i poprosić o zwrot pieniędzy lub wymianę na nowe. Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, ale maksymalnie do 14 dni roboczych.
  3. Przelew zwrotny zajmuje zwykle 1-3 dni roboczych od momentu zlecenia transakcji.

Zwroty

Dam Ci znać, wysyłając maila, jak tylko paczka z Twoim zwrotem dotrze do mnie.

Wykonam przelew tego samego dnia, kiedy otryzmasz wiadomość. W ciągu w 2-3 dni roboczych bpieniądze powinny być na Twoim koncie. Jeśli nie – napisz do mnie [email protected].

Opóźnienia lub brak zwrotu

Nie masz zwrotu na koncie? W pierwszej kolejności sprawdź, czy numer konta podany w reklamacji jest poprawny.

Jeśli numer konta się zgadza – napisz do mnie [email protected].

Co podelga zwrotowi

Każdy produkt można zwrócić. Zwrócona zostanie kwota zgodna z kwotą w dniu nabycia produktu.

Wymiana

Wymieniam każdy produkt, który został uszkodzony lub ma defekt fabryczny. Jeśli chcesz wymienić produkt, wyślij wiadomość z krótkim opisem i zdjęciem na adres [email protected], a następnie wyślij produkty na adres: Patryk Węrzyn, ul. Ugorek 3, 32-010 Baranówka.

Wysyłka zwróconych produktów

Zwrócone przedmioty prześlij na adres: Patryk Węgrzyn, ul. Ugorek 3, 32-010 Baranówka.

Koszta przesyłki pokrywa osoba zwracająca.

Potrzebujesz pomocy?

Napisz do mnie [email protected] lub skorzystaj z formularza na stronie.